Verzenden & retourneren

Wanneer je bestelling bij ons binnenkomt (dus na het afronden van je bestelling) wordt deze meteen voor je gereserveerd. Wanneer alles op voorraad is, gaat er gelijktijdig een pakbon naar het magazijn en wordt je bestelling verzonden. Via e-mail krijg je de factuur toegezonden.

Of er een levertijd op je producten zit, kan je zelf zien tijdens het bestellen. Wil je artikelen die wel op voorraad zijn toch direct ontvangen, doe je bestelling dan in tweeën. Het meeste hebben we echter gewoon op voorraad.

Verzenden:
Wij doen er alles aan om de zending snel bij je te leveren en laten de zending afleveren door DPD.  Alle orders geplaatst voor 22.00 uur worden dezelfde dag nog door ons verwerkt en verzonden (mits de voorraad aanwezig is, maar dat kan je zien tijdens het bestellen)

Op het moment dat je pakket bij ons vertrekt, ontvang je een e-mail met daarin de verzendgegevens van je pakket. Zo kan je je de status van je zending tijdens het transport volgen. 

Binnen Nederland:

GRATIS verzending bij besteding vanaf € 50,-- !

Bij bestellingen tot € 50,-- bedragen de handling- en verzendkosten € 4,95.
Besteed je meer dan € 50, --, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. 

Naar Belgie:
Wij versturen ook naar Belgie.  De verzendkosten bedragen € 9,75 ongeacht de grootte van je bestelling.

Een zichttermijn van 14 dagen!

Bij PrettyMum heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat je bestelling is geleverd. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen (tenzij anders vermeld). Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit. 

Controleer alsjeblieft direct na ontvangt van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen aan: info@prettymum.nl of bel ons even via 020 -7720107.

Is het artikel niet wat je verwachtte?  Dan kan je het binnen de zichttermijn aan ons retourneren.

Neem daarbij de volgende regels in acht:

Het artikel dient uiteraard:

onbeschadigd te zijn;

niet gedragen, gewassen of anderszins duidelijk gebruikt of bewerkt te zijn; 

voorzien te zijn van de originele verpakking en (info)kaartjes, het product moet immers door ons weer worden verkocht.  

Bevallingshulpmiddelen en borstvoedingshulpmiddelen zijn bestemd voor persoonlijk gebruik en mogen om
hygiënische redenen niet zijn gebruikt. De verpakking mag derhalve niet zijn geopend. 


Soms laten wij artikelen uit de collectie lopen en worden deze sterk afgeprijsd. Deze artikelen zijn uitgesloten van de zichttermijn en kunnen niet worden geretourneerd. Dit zal altijd duidelijk in de tekst bij het artikel worden aangegeven.

Uiteraard mag je een product wel passen. Gebruik bij het passen van een beha zoogcompressen en pas een slip over een andere slip.

Producten die niet voldoen aan het bovenstaande, blijven jouw eigendom. Wij sturen de artikelen aan je terug en dienen de gemaakte kosten helaas bij je in rekening te brengen. 



Zo stuur je een artikel retour en maak je je ruiling in orde:  

Log in op onze website (met je klantnummer en je e-mailadres). Ga naar de knop "inloggen" (bovenzijde van de pagina). Klik dan op "mijn bestellingen".  Zoek de order waarvan je iets wilt terugsturen en klik op "bekijken". Onderaan kan je nu klikken op "artikelen retourneren". Klik hierop.   Geef aan welk artikel je retour wilt zenden en volg de instructies op je beeldscherm. Vul je bankrekening in zodat wij je het verschuldigde bedrag retour kunnen storten. 
Na ontvangst van het retourgestuurde product, ontvang je een bericht. 

Als je wilt ruilen, geef dan ook aan voor welk product/maat je wilt ruilen.

Heb je geen account aangemaakt tijdens je bestelling, dan kan je dat alsnog doen en daarbij het mailadres gebruiken dat je gebruikte toen je bestelde. Automatisch wordt je bestelling dan nog in je account geplaatst en je kan de procedure zoals hier beschreven verder volgen. 

Binnen uiterlijk 21 dagen (maar eerlijk gezegd doen we de betalingen 1x per week) wordt het verschuldigde bedrag op je rekening bijgeschreven. 

Stuur het artikel overeenkomstig de bovengenoemde spelregels naar ons toe en vergeet niet je pakket voldoende te frankeren. De wijze van retourneren is je eigen keuze. Wij raden je echter aan je zending te verzekeren en/of om een bewijs van ontvangst te vragen. Op het postkantoor kan men je er alles over vertellen.

Retouradres:
OpenOfferte / PrettyMum
Loopkantstraat 19
5405 NB Uden

 
Hoe dan ook, wij kunnen je retournering pas in behandeling nemen als wij het pakket daadwerkelijk hebben ontvangen.

Ongefrankeerde zendingen  worden niet door ons aangenomen en worden aan je geretourneerd waarbij we de gemaakte kosten aan je door dienen te belasten.

Verzendkosten
Retourneer je de hele bestelling? Dan brengen wij je (indien je bestelling binnen Nederland is verzonden) geen verzendkosten in rekening en ontvang je deze retour.  Indien je bestelling naar het buitenland is verzonden, kunnen wij je de verzendkosten niet vergoeden.

 Je kunt ook gebruik maken van dit herroepingsformulier.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »